کلینیک دندانپزشکی خرم آباد

ارتودنسی ثابت
ارتودنسی ثابت چیست و چه مزیتی دارد؟
آگوست 20, 2020
بهترین سن مناسب ارتودنسی
بهترین سن مناسب ارتودنسی
اکتبر 14, 2020
ارتودنسی ثابت
ارتودنسی ثابت چیست و چه مزیتی دارد؟
آگوست 20, 2020
بهترین سن مناسب ارتودنسی
بهترین سن مناسب ارتودنسی
اکتبر 14, 2020

کلینیک دندانپزشکی خرم آباد

کلینیک دندانپزشکی خرم آباد

کلینیک دندانپزشکی خرم آباد با مدیریت دکتر وحید نورالهی متخصص ارتودنسی خرم آباد  که ما برای هر فرد و بیمار ایده های درمانی ارتودنسی مختلفی را پوشش داده ایم.

شاید شما تصمیم گرفته اید که سالم غذا بخورید ،  یا پنج روز در هفته به ورزشگاه بپردازید ، که ایده های خوبی  هستند. اما آیا در مورد زیباتر شدن لبخندتان نیز تصمیم گرفته اید ؟

با توجه به اینکه سلامت دهان و دندان ما با سلامت کلی ما مرتبط است ، منطقی است که به آن توجه زیادی نشان دهیم ، به خصوص اگر شما نیاز به متخصص ارتودنسی داشته باشید . آیا مطمئن نیستید  از کجا شروع کنید؟

 

بهداشت دهان و دندان

  • در مورد مسواک زدن و نخ دندان کشیدن بعد از اتمام قرار ملاقات در کلینیک دندانپزشی خرم آباد در زمانی که بریس ارتودنسی دارید کوشا باشید – احتمال پوسدگی دندان ها در صورت داشتن ارتودنسی بیشتر است  بنابراین رعایت بهداشت دهان و دندان برای نگه داشتن دندانها و لثه ها به صورت مداوم در طول دوره درمان بسیار مهم است.نه تنها رعایت نکردن بهداشت  ،باعث پوسیدگی دندان در زمان ارتودنسی می شود  ، می تواند زمان درمان شما را طولانی تر کند. در موارد شدید ، حتی ممکن است لازم باشد که در حین درمان حفره ها ، بریس های خود را بردارید و سپس گذاشتن  آنها را به تاریخی دیگر موکول کنید .
بیشتر بخوانید:  بهترین سن برای ارتودنسی چه زمانی است؟

از آنجا که براکت ها و سیم ها مواد غذایی و پلاک را به دام می اندازند ، شما باید صبح ها ، قبل از خواب و بعد از غذا و میان وعده ها  مسواک بزنید. اگر بیرون هستید و مسواک خود را در دست ندارید ، بعد از خوردن میان وعده با آب خوب بشویید و وقتی به خانه رسیدید مسواک بزنید. ، روزانه یک بار نخ دندان مومی  استفاده کنید. فراموش نکنید که دهان شویه را نیز به مراقبت های روزانه  اضافه کنید. همچنین ممکن است دریابید که یک برس بین حداکثر برای ورود به فضای سخت اطراف سخت افزار شما مفید است.

اگر از Invisalign (ارتودنسی نامرئی ) طبق توصیه کلینیک دندانپزشکی خرم آباد به جای بریس استفاده می کنید  سرمایه گذاری روی لبخند خود ، و حفظ سلامتی تان  را در اولویت قرار دهید. سعی کنید در بین نوشیدنی ها فقط آب بنوشید. هرگز نوشیدنی های شیرین ننوشید  زیرا قند فقط روی دندان ها می نشیند. علاوه بر مسواک زدن صبح و شب و نخ دندان کشیدن یکبار در روز ، قبل از قرار دادن مجددInvisalign ، بعد از غذا مسواک بزنید.

کلینیک دندانپزشکی خرم آباد

ارتودنسی خود را طبق برنامه بگذارید

 اثربخشی ارتودنسی های متحرک  مانند  Invisalign طبق نظر متخصص ارتودنسی خرم آباد  یا موارد دیگر که مانند نوارهای آلاستیک  که با بریس های شما همراه می شوند ، واقعاً به میزان پایبندی شما به برنامه درمانی بستگی دارد.

همیشه آنها را طبق دستور بگذارید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

  • با قرارهای ارتودنسی خود همراه باشید – قرارهای ملاقات مهم هستند زیرا به تیم ما اجازه می دهد پیشرفت درمانی شما را ارزیابی کنیم و اصلاحات لازم را انجام دهم تا اطمینان حاصل کنید که به موقع به پایان می رسید و نتایج شگفت انگیزی را که شایسته آن هستید ، کسب خواهید کرد.
  • اگر از بریس استفاده می کنید ، غذاهای چسبناک ، سفت یا جویدنی استفاده نکنید : هنگامی که درمان را شروع می کنید ، یکی از اعضای تیم دقیقاً آنچه را که نباید با بریس نخورید به شما می گویند.
  • به طور کلی ، شما باید از غذاهای چسبناک ، جویدنی یا سفت ، از جمله تافی ،  آجیل ، پنیر پیتزا ، پاپ کورن ، گاز زدن سیب خام یا هویج ، آدامس و… که آنها می توانند به سیم های  شما آسیب برسانند و همچنین بین براکت ها و سیم های شما گیر می کنند. راستش را بخواهید ، وقتی لبخند جدید خارق العاده خود را می بینید ، کنار گذاشتن آن چند چیز کاملاً ارزشمند به نظر می رسد. اگر در رعایت این اصول مشکل دارید ، روی تمام چیزهایی که هنوز می توانید بخورید تمرکز کنید. از این گذشته ، مواردی مانند اسموتی ، پوره سیب زمینی و میلک شیک گاه به گاه غذاهای عالی برای خوردن در طول دوره ارتودنسی  هستند.
بیشتر بخوانید:  بعد از برداشتن ارتودنسی چه باید کرد؟
سالی دو بار به دندانپزشک عمومی مراجعه کنید :

اگرچه دندانپزشکان و متخصصان ارتودنسی هر دو حرفه ای لبخند هستند ، اما ما در کارهای مختلف تخصص داریم. به عنوان یک متخصص ارتودنسی ، تمرکز من بر روی مشکلات مربوط به فاصله ، موقعیت یا اندازه دندان ها و فک است.

از طرف دیگر ، دندانپزشک عمومی شما دید وسیعی از سلامت دهان و دندان شما برای ایجاد حفره ، بیماری لثه و سایر مشکلات دارد. آنها همچنین در بخش پیشگیری کمک می کنند و با تمیز کردن های حرفه ای ، می توانند پلاک سخت شده را که نمی توانید به تنهایی با یک مسواک از بین ببرید ، از بین ببرند. به همین دلیل ضروری است که برای معاینه و تمیز کردن در طول درمان ارتودنسی خود ، سالی دو بار به دندانپزشک مراجعه کنید .

بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد | متخصص ارتودنسی خرم آباد | بهترین متخصص ارتودنسی خرم آباد | دکتر ارتودنسی خرم آباد | ارتودنسی خرم آباد | متخصص ارتودنسی خوب در خرم آباد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button