بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد

ارتودنسی اینویزیلاین برای نوجوانان
ارتودنسی اینویزیلاین برای نوجوانان
آگوست 15, 2022
ارتودنسی دندان برای چه کسانی مناسب است
ارتودنسی دندان برای چه کسانی است؟
ژانویه 30, 2024
ارتودنسی اینویزیلاین برای نوجوانان
ارتودنسی اینویزیلاین برای نوجوانان
آگوست 15, 2022
ارتودنسی دندان برای چه کسانی مناسب است
ارتودنسی دندان برای چه کسانی است؟
ژانویه 30, 2024

بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد

بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد

ارتودنسی یکی از تخصص های دندانپزشکی است که به منظور مرتب کردن ، ردیف کردن دندانها و هماهنگ نمودن فک ها به کار برده می شود که در شهر خرم آباد نیز ما به خدمات بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد دکتر وحید نورالهی فرد را در مطلب زیر معرفی میکنیم.

در دنیای امروز، داشتن دندان هایی کامل و سالم بسیار مهم است. اما برخی افراد با مشکلاتی مانند تورم، برجستگی، فاصله های بین دندان ها و یا ناهمواری های سطح دندان های خود مواجه هستند. در چنین مواردی، دندانپزشکان ارتودنسی می توانند به عنوان یک گزینه پزشکی مفید واقع شوند.

دندانپزشکی زیبایی ارتودنسی یک زمینه از دندانپزشکی است که برای اصلاح مشکلات بین دندانی و فکی بکار می رود. برخی از انواع مشکلاتی که ارتودنسی می تواند به آن ها کمک کند، شامل تورم یا برجستگی، فاصله بین دندان ها، فک پهلویی، فک باز، و سایر مشکلات دندانی و فکی هستند.

از اصلی ترین وظایف متخصص ارتودنسی، تشخیص، پیشگیری و درمان ناهنجاری های دندانی فکی است. این عمل می تواند توسط درمانهای ثابت یا متحرک ، ارتودنسی با براکت های هم رنگ دندان (سرامیکی) (کامپوزیتی)، یا توسط ارتودنسی نامرئی توسط سیستم لینگوال (قرار دادن براکت ها در پشت دندانها) یا ارتودنسی نامرئی با پلاک شفاف (Invisalign) و غیره انجام شود .

ارتودنسی ثابت می تواند توسط روش های Straight  یا Edgewise یا Roth یا دیمون و غیره انجام شود . در کلینیک دکتر نورالهی بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد می توانید از تکنیک های جدید مانند مینی اسکرو Mini Screw در درمان ناهنجاریها کمک گرفت .

خدمات دندانپزشک زیبایی در خرم آباد چیست؟

درمانهای ارتودنسی در مطب بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد به ۲ گروه کلی تقسیم می شود . یک گروه از درمانهای ارتودنسی برای تصحیح دندانها است و یک گروه از درمانها برای رفع ناهنجاری فکی می باشد که در هر نوع از درمان ها نیاز به دستگاه مخصوصی برای رفع ناهنجاری می باشد .

در صورتی که بیمار دارای ناهنجاری دندانی و یا فکی به موقع مراجعه نماید و همکاری خوبی داشته باشد ، می توان مشکلات بیمار را به راحتی با ارتودنسی درمان نمود ولیکن اگر بیمار به موقع مراجعه ننماید و همکاری خوبی در حین درمان ارتودنسی نداشته باشد و یا شدت ناهنجاری فکی بسیار زیاد باشد ، ممکن است نیاز به جراحی فک برای رفع مشکل فکی وجود داشته باشد. در اینگونه موارد ابتدا بیمار تحت درمان ارتودنسی قرار می گیرد و بعد از آن تحت جراحی واقع می شود.

بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد

انواع روش های ارتودنسی کدامند؟

درمان‌های ارتودنسی در مطب بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد به چند صورت است؟

به ۲صورت: A. متحرك  B. ثابت

A ارتودنسی متحرك چیست؟

منظور از ارتودنسی متحرک، دستگاهی است که بیمار می تواند خودش آن را در دهان قرار دهد و آن را از دهان خارج کند. از فك بالا و پایین بیمار قالب گرفته شده و پلاك بالا و پایین ساخته می‌شود. این روش مزیت‌های خاص خود را دارد؛ از جمله بیمار می‌تواند هنگام غذا خوردن آن را از دهانش بیرون آورده و بعد از استفاده از مسواك و نخ دندان دوباره در دهانش بگذارد. این روش برای افرادی كه سن كمتری دارند بهتر است، زیرا علاوه بر مشكلات دندانی، می‌تواند ناهنجاری‌های فکی را نیز رفع كند ولی در انجام حركات دندانی محدودیت دارد.

بیشتر بخوانید:  مینی اسکرو در ارتودنسی چیست؟

B ارتودنسی ثابت چیست؟

دراین نوع ارتودنسی اجزای كوچكی به نام «براكت» توسط مواد دندانپزشكی روی سطح دندان چسبانده می‌شود و بدون اینكه به دندان آسیبی برساند، توسط سیم‌ها و كش‌هایی مخصوص، دندان‌ها به سمت مورد نظر حرکت داده می‌شود. در این روش همه این اجزا ثابت بوده و بیمار نمی‌تواند به‌صورت دلخواه آنها را از دهان خود خارج كند. این روش معمولا برای درمان‌های دندانی قابل اجراست، زیرا علاوه بر حركت دادن دندان‌ها، ریشه‌های آنها را هم حركت می‌دهد، بنابراین ارتودنتیست كنترل بیشتری روی دندان‌ها دارد.

مزیت های ارتودنسی چیست؟

علاوه بر مرتب کردن دندانها ، تصحیح موقعیت لب ها می توان از فواید ارتودنسی در مطب بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد:

ارتودنسی طول عمر دندان ها را افزایش می دهد

مرتب کردن دندان ها موجب قرار گرفتن آنها در موقعیت مطلوب داخل فک می شود که نتیجه آن پخش متوازن نیرو در تمام جهات و کاهش فشار روی ریشه دندان ها است. از طرف دیگر منظم شدن دندان ها به تمیز کردن آنها نیز کمک خواهد کرد.

ارتودنسی موجب برطرف کردن مشکلات گوارشی می شود

در حالت عادی هر دندان در هر فک با دو دندان دیگر در فک مقابل در تماس است. چنانچه در بیماری این وضعیت وجود نداشته باشد غذا به خوبی آسیاب نشده و هضم غذا و در نتیجه گوارش آن با مشکل روبه رو می شود. درمان ارتودنسی، باعث ایجاد تماس های مناسب و در نتیجه افزایش تاثیر جویدن خواهد شد. با داشتن دندانهای منظم کارآیی قسمت ابتدایی دستگاه گوارش به نحو کامل برقرار می گردد.

ارتودنسی باعث درمان مشکلات عضلانی می شود

افرادی که بیشتر فعالیت خود را با دست راست انجام می دهند عضلات قوی تر با حجم بزرگ تر نسبت به دست چپ دارند اما چون دست ها زیر لباس قرار می گیرند تاثیر زیاد و قابل توجهی در بیننده به وجود نمی آورند. حال اگر شخصی به دلایل مختلف مانند عادت کردن یا کوچک بودن فک و… با دندان های یک طرف غذا بخورد، به مرور زمان عضلات یک طرف از طرف دیگر بزرگ تر و صورت وی نامتقارن می شود و چون در برخوردهای اجتماعی صورت اولین قسمتی است که مورد توجه قرار می گیرد، این مشکل خود را به وضوع نشان می دهد.

ارتودنسی باعث ایجاد ظاهری زیبا در صورت می شود.

هر لبخندی با دندان های منظم و ردیف، زیباتر است.

پشت هر لبخند زیبا، دندان هایی زیباست پس شما می توناید برای دستیابی به لبخندی زیبا با مطب بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد دکتر وحید نورالهی فرد تماس حاصل نمایید.

دکتر وحید نوراللهی فرد بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد

دکتر وحید نورالهی فرد متخصص ارتودنسی خرم اباد فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشند که ایشان از سال 1394 تا کنون در دانشکده دندانپزشکی شهرستان خرم آباد و در مطب خصوصی خود مشغول فعالیت می باشند و به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی خرم آباد شناخته می شوند.

بیشتر بخوانید:  آیا استفاده از خمیر دندان ذغالی برای درمان ارتودنسی  ایمن است؟

دکتر ارتودنسی خرم اباد  درمان ناهنجاری های در دهان و دندان را انجام می دهد . علاوه بر این از دیگر نتایج این درمان ؛ زیبایی دندان و اصلاح طرح لبخند بیمار می باشد. نوع ناهنجاری های دهان و دندان نیاز به تشخیص دکتر ارتودنسی خرم آباد متخصص در این امر دارد . در این وب سایت به اقدامات زیبایی متخصص ارتودنسی خوب در خرم آباد دکتر وحید نورالهی فرد میپردازیم .

با توجه به موارد بالا ثبات نتایج درمان ارتودنسی یک رابطه دو طرفه بین متخصص ارتودنسی و بیمار است. همانطور که بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد  تمام تمهیدات لازم را جهت حفظ نتایج به کار می برد.

بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد

توضیح خدمات دندانپزشک زیبایی در خرم آباد

1. روکش دندان توسط  بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد

این عمل زیبایی دندان به پر کردن غیر مستقیم نیز معروف است که توسط آزمایشگاه دندانپزشکی انجام می شود. آنها زمانی استفاده می شوند که دندان دارای پوسیدگی خفیف تا متوسط ​​یا ساختار دندان برای پرکردن مناسب نباشد. به شرطی که آسیبی به دندان وارد نشود ، روکش مستقیماً روی سطح دندان قرار می گیرد. با این حال ، وقتی کاسپ یا قسمت قابل توجهی از دندان آسیب می بیند ، دندانپزشک شما ممکن است از یک روکش برای پوشاندن کل سطح دندان استفاده کند.

روکش دندان زمانی از طلا ساخته می شدند ، اما معمولاً در آزمایشگاه دندانپزشکی  از مواد چینی یا سرامیکی ساخته می شوند و با سیمان چسبنده دندان به دندان ها متصل می شوند. آنها برای تقویت دندان ها ، بازگرداندن شکل آنها و جلوگیری از هرگونه پوسیدگی یا خرابی بیشتر پشتیبانی می کنند.

2.  کامپوزیت توسط بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد

کامپوزیت به ترمیم دندان های پوسیده ، آسیب دیده یا تغییر رنگ داده با استفاده از موادی شبیه به رنگ مینای دندان اشاره دارد. دندانپزشک شما پوسیدگی دندان را برطرف می کند و سپس کامپوزیت را روی سطح دندان قرار می دهد و سپس قبل از درمان با نور شدید ، آن را به شکل مناسب تبدیل میکند . این روش که به آن “باندینگ” نیز گفته می شود ، به طور موثر  آسیب ظاهری دندان را می پوشاند و ظاهر دندان سالم را در جای خود نشان می دهد.

 

بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد

4. سفید کننده دندان

سفید کردن دندان یکی از رایج ترین روش های دندانپزشکی زیبایی است. می توان آن را در مطب دندانپزشکی خود انجام داد ، اغلب در یک ویزیت. متخصص بهداشت دندان ابتدا پلاک ، و بقایای دیگر را از سطح هر دندان خارج کرده و ظاهر طبیعی آن را بازیابی می کند. سپس دندان ها را می توان با یک ماده سفید کننده سفید کرد تا سایه ای روشن تر از این رنگ اصلی به دست آید.

با گذشت سالها ، دندانها از غذا ، نوشیدنی ، داروها و عادات شخصی مانند سیگار کشیدن لکه دار می شوند و ساییده می شوند. سفید کردن دندان ها را می پوشاند و این روش را می توان در مطب دندانپزشکی یا در خانه انجام داد. علاوه بر این ، بیماران می توانند از خمیر دندان برای دستیابی به همان اثر در یک تا دو هفته استفاده کنند. این محصول دندانها را بیش از سه سایه در طول دو هفته سفید می کند و در چهار هفته نتایج مطلوبی را نشان می دهد.

5. ایمپلنت

ایمپلنت های دندانی برای جایگزینی دندان های از دست رفته یا آسیب دیده استفاده می شوند. دندانپزشک یک پیچ کوچک تیتانیومی را در فک در محل دندان از دست رفته وارد می کند ، که به عنوان تکیه گاه تاج عمل می کند. این ایمپلنت ها تقریباً از دندان های طبیعی اطراف قابل تشخیص نیستند. هنگامی که استخوان و بافت حمایتی با ایمپلنت ترکیب می شوند ، به طور دائمی در جای خود محکم می شوند. بیماران نیاز به رعایت بهداشت دهان و دندان در طول دوره کاشت ایمپلنت و پس از اتمام مراحل کاشت برای تمیز کردن پلاک و بقایای مواد غذایی از ناحیه دارند.

بیشتر بخوانید:  ارتودنسی دندان برای چه کسانی است؟

اگر شما در حال بررسی روشهای زیبایی دندانپزشکی هستید ، بسیار مهم است که یک دندانپزشک زیبایی را پیدا کنید که به طور خاص گزینه مورد علاقه شما را ارائه دهد. آنها به شما راهنمایی های بیشتری در مورد بهترین روش ها برای شما می دهند.

متخصص ریشه دندان در خرم آباد

متخصص ریشه دندان در خرم آباد کاملا منحصر به فرد است و ریشه دندان و عصب دندان را معالجه می کند و حتی دندان های کودکان را درمان خواهد کرد.

 

بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد

 

خدمات متخصص ریشه دندان در خرم آباد

متخصص ریشه دندان تنها به دندانپزشکی مختص نمی‌شود، این پزشک متخصص به بررسی عوامل خراب شدن دندان ها اقدام می کند، عوامل خراب شدن دندان ها تنها عدم مسواک زدن یا شکستن چیزهای سخت با دندان نیست،  در خراب شدن دندان ها عوامل زیادی تاثیرگذار است و تشخیص و درمان آن با متخصص ریشه دندان در خرم آباد است ، پزشکان  از طریق معاینه ریشه دندان و عصب آن بیماری را که باعث خراب شدن دندان شده را پیدا کرده و با تجویز دارو یا معرفی به پزشک متخصص در درمان بیماری کمک می‌کنند.

بسیاری از بیماری ها که ما به راحتی از آن عبور می‌کنیم، باعث خراب شدن دندان ها می شود و برای همین است که بعضی از افراد علی‌رغم اینکه از دندان هایشان مواظبت می کنند و به موقع مسواک می زنند، اما دندان‌هایشان باز خراب می شود. در واقع اگر آنها به متخصصین ریشه دندان در خرم آباد مراجعه کنند، می توانند دندان های سالمی داشته باشند، بنابراین وجود متخصصین ریشه دندان در خرم آباد باعث قطع ریشه و عصب در خراب شدن دندان ها می شود.

تماس با متخصص ریشه دندان در خرم آباد

بیماران محترم با برقراری تماس تلفنی با کلینیک متخصصین ریشه دندان در خرم آباد دکتر وحید نورالهی فرد می ‌توانند مشاوره رایگان  کسب نمایند. افرادی که در تهران یا شهرستان هستند می‌توانند از طریق سایت یا تماس تلفنی درج شده در سایت اطلاعات نوبت و حضور خود را در خرم آباد جهت درمان در کلینیک متخصص ریشه دندان در خرم آباد کسب نمایند.

هزینه متخصصین ریشه دندان در خرم آباد

قطعا درمان در کلینیک دندانپزشکی مستلزم هزینه است و این هزینه ها توسط وزارت بهداشت و نظام پزشکی تحت عنوان تعرفه مشخص شده است. در این تعرفه به هزینه درمان ریشه و عصب کشی دندان اشاره شده است که حق هر بیمار است که در کلینیک متخصص دندانپزشکی و یا متخصص ریشه دندان در خرم آباد آن را رویت کرده و مطالعه نماید.

تجهیزات متخصصین ریشه دندان در خرم آباد

تجهیزات متخصصین ریشه دندان در خرم آباد مختص درمان ریشه و عصب دندان است که ممکن است در کلینیک های دندانپزشکی دیگر از آن یافت نشود.  مواد، داروها  و تجهیزات متخصص ریشه دندان در خرم‌آباد   کاملا منحصر به فرد است و در درمان ریشه و عصب دندان کاربرد زیادی دارد. هزینه تجهیزات و مواد بسیار گران است و هزینه درمان ریشه دندان و  عصب در خرم آباد صرف خرید این تجهیزات و مواد دندانپزشکی می شود و مبلغی که به عنوان دستمزد متخصص ریشه دندان در خرم آباد دریافت می گردد، بسیار محدود است.

امروزه با پیشرفت در علم پزشکی شاهد تغییرات شگرفی در آن هستیم به طوری که هر روزه این تغییرات احساس می شود. شما هم برای شروع یک لبخند زیبا می توانید به ما مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button