قیمت ارتودنسی دندان در خرم اباد

دکتر ارتودنسی خرم آباد
دکتر ارتودنسی خرم آباد
آوریل 10, 2020
اجزا دستگاه ثابت ارتودنسی
اجزای دستگاه ثابت ارتودنسی
آوریل 30, 2020
دکتر ارتودنسی خرم آباد
دکتر ارتودنسی خرم آباد
آوریل 10, 2020
اجزا دستگاه ثابت ارتودنسی
اجزای دستگاه ثابت ارتودنسی
آوریل 30, 2020

قیمت ارتودنسی دندان در خرم اباد

قیمت ارتودنسی دندان در خرم اباد

مراجعه متخصص ارتودنسی خوب و اطلاع از قیمت ارتودنسی دندان در خرم اباد راهی برای درمان ارتودنسی و برای صاف کردن یا حرکت دندانها ، برای بهبود ظاهر دندان ها و نحوه عملکرد آنها است. همچنین با پخش فشار در تمام دندان های شما می تواند به مراقبت درازمدت از دندان ، لثه و مفاصل فک کمک کند. و در این مطلب ارتودنسی را به شما توضیح داده و قیمت ارتودنسی دندان خرم آباد را بررسی می کنیم.

چرا باید به متخصص ارتودنسی خوب در خرم آباد مراجعه کنیم ؟

بسیاری از افراد دندان شلوغ یا کج دارند. درمان ارتودنسی دندانها را صاف می کند یا آنها حالت قرارگرفتن آن ها را  به وضعیت بهتری منتقل می کند. که می تواند ظاهر آنها و نحوه قرارگیری دندان ها را هم بهبود بخشد ، در ضمن تمیز کردن آنها را نیز آسان تر می کند.

بعضی از افراد دارای دندانهای جلوی فوقانی هستند که حالتی بیرون آمده دارند  و ناخوشایند به نظر می رسند. احتمال آسیب به این دندانهای برجسته نیز بیشتر است  ، اما درمان ارتودنسی می تواند آنها را به خط اصلی برگرداند.

یا نحوه روی هم قرار گیری فکهای فوقانی و تحتانی باعث می شود دندانها ناخوشایند به نظر برسند .درمان ارتودنسی میتواند هر دو این مشکلات  را رفع کند. هنگامی که دندان ها به درستی قرار نگیرند ، این مشکل می تواند  بر روی عضلات فک فشار بیاورد و باعث ایجاد مشکلات فک و مفاصل و بعضا سردرد می شود. درمان ارتودنسی می تواند به شما کمک کند تا عمل جویدن غذا نیز راحت تر شود.

 

قیمت ارتودنسی در خرم آباد

قیمت ارتودنسی دندان در خرم آباد چقدر است؟

در کلینیک ارتودنسی در خرم آباد قیمت به شکلی محاسبه می گردد تا مشتریان بتوانند از خدمات به طور کامل  بهره مند شوند. قیمت ارتودنسی در خرم آباد با احتساب نوع ارتودنسی و مواد لازم جهت عملیات ارتودنسی محاسبه می گردد. جهت اطلاع از قیمت ارتودنسی دندان در خرم آباد می توانید با مطب وحید نورالهی فرد 09160766704 تماس حاصل نمایید.

 

 

ویژگی های ارتودنسی در خرم آباد

از ویژگی های ارتودنسی در خرم آباد محافظت از فک پایین جلوی دهان است، ارتودنسی از دندان ها محافظت می کند و به براکت ها اجازه داده نمی‌شود که روی دندان‌های فک پایین نشست کنند، زمانی که ارتودنسی انجام می شود فرد ممکن است در روز های اول احساس ناخوشایندی داشته باشد حتی ممکن است نتواند به راحتی غذا بخورد با این حال این پروسه طی می شود.

بیشتر بخوانید:  طول دوره درمان ارتودنسی

از مزایای دیگر ارتودنسی در خرم آباد این است که به صورت عملیاتی و آنلاین بعد از عمل ارتودنسی به بیمار مشاوره داده می شود، تا بیمار دچار استرس و ناراحتی نشود و بتواند بدون آسیب رساندن به ارتودنسی غذا مصرف کند.

 عوامل موثر بر قیمت ارتودنسی دندان در خرم آباد

از عوامل موثر بر قیمت ارتودنسی دندان در خرم آباد زمان عملیات ارتودنسی می باشد، عملیات زمان ارتودنسی دندان،  عملیات اصلاحی است که قبل از عملیات ارتودنسی شروع می شود.  بیمارانی که مشکل اندکی دارند زمان کمتری برای آن ها اختصاص داده می شود و مشکلشان حل خواهد شد.

قیمت ارتودنسی دندان در خرم آباد با توجه به سن بیمار ارزیابی می شود و بزرگسالان نیز می‌توانند مانند نوجوانان از ارتودنسی استفاده کنند،  در حال حاضر بزرگسالان زیادی هستند که نیاز به ارتودنسی دارند، برای این افراد راه حل ارتودنسی پیشنهاد می‌گردد، اما تنها ارتودنسی راه حل نمی باشد، بعضی از این افراد احتیاج به عمل جراحی فک هم دارند.

برای همین افرادی که بزرگسال هستند و می‌خواهند عمل ارتودنسی انجام دهند باید سریع و فوری خود را به کلینیک ارتودنسی خرم آباد رسانده و عمل  را انجام دهند. ممکن است که عمل ارتودنسی برای بزرگسالان بسیار پیچیده باشد، اما در کاهش هزینه درمان قبل از عمل جراحی فک بسیار مهم می باشد.

در چه سنی نیاز به درمان ارتودنسی داریم؟

بهترین زمان به طور کلی در دوران کودکی است ، اما بزرگسالان نیز می توانند تحت درمان ارتودنسی قرار. بستگی به در آمدن تعداد دندان ها در کودک دارد در كودكان ممكن است لازم باشد قبل از شروع درمان صبر كرد تا دندانهای آن ها به طور کامل در بیاید.

مهمترین چیز این است که به متخصص ارتودنسی برای یک معاینه کامل مراجعه داشته باشید. این کار معمولاً شامل   ، گرفتن پرتونگاری دندان  و ایجاد مدلهای گچ دندانهای شما است.

سپس تیم دندانپزشکی یا ارتودنتیست شما در مورد اینکه چه روش درمانی امکان پذیر است صحبت خواهند کرد. هنگامی که مطمئن شدید می خواهید پیش بروید ، به محض اینکه دندانهای دائمی کافی دارید ، می تواند شروع کند.

آیا برای شروع ارتودنسی نیاز به کشیدن دندان دارید؟

ممکن است فضای کافی برای تمام دندانهای دائمی خود نداشته باشید. در این صورت ممکن است برای ایجاد فضا برای  دندانهای دائمی داشته باشید. متخصص ارتودنسی  به شما خواهد گفت که آیا باید دندانهایتان را بکشید یا نه. گاهی اوقات می توان با استفاده از سایر روش های درمانی برای ، فضای بیشتر در لثه استفاده کرد.

 

 

درمان ارتودنسی چه قدر طول میکشد؟

طول مدت درمان بستگی به این دارد که مشکل چقدر شدید است و ممکن است از چند ماه تا دو سال و نیم طول بکشد. بیشتر افراد در طی یک یا دو سال قابل درمان هستند.

در طول درمان چند بار باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید؟

پرانتزهای ارتودنسی معمولاً هر 4 تا 6 هفته به تنظیم نیاز دارند. متخصص ارتودنسی شما به شما خواهد گفت که چند بار بریس و سیم های ارتودنسی شما به تنظیم نیاز دارد.

درصد موفقیت ارتودنسی چه قدر خواهد بود؟

موفقیت هم به مهارت های ارتودنتیست بستگی دارد و هم اشتیاق و کمک به بیمار ( والدین اگر بیمار کودک باشد). مهم است که از دستورالعمل هایی که توسط متخصص ارتودنسی گفته شده است پیروی کنید و به موقع به نوبت های داده شده برسید.

بیشتر بخوانید:  ساختار و آناتومی دهان

موفقیت درمان به  تعهد بیمار نیز  بستگی دارد. برای معالجه ارتودنسی کودکان بسیار مهم است که بیمار به اندازه والدین مشتاق باشد.برای انجام یک ارتودنسی موفق ما به شما بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد دکتر وحید نوراللهی را معرفی میکنیم

دکتر وحید نورالهی فرد متخصص ارتودنسی خرم اباد فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشند که ایشان از سال 1394 تا کنون در دانشکده دندانپزشکی شهرستان خرم آباد و در مطب خصوصی خود مشغول فعالیت می باشند و به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی خرم آباد شناخته می شوند.

دکتر ارتودنسی خرم اباد  درمان ناهنجاری های در دهان و دندان را انجام می دهد . علاوه بر این از دیگر نتایج این درمان ؛ زیبایی دندان و اصلاح طرح لبخند بیمار می باشد. نوع ناهنجاری های دهان و دندان نیاز به تشخیص دکتر ارتودنسی خرم آباد متخصص در این امر دارد . در این وب سایت به اقدامات زیبایی متخصص ارتودنسی خوب در خرم آباد دکتر وحید نورالهی فرد میپردازیم .

با توجه به موارد بالا ثبات نتایج درمان ارتودنسی یک رابطه دو طرفه بین متخصص ارتودنسی و بیمار است. همانطور که بهترین دندانپزشک زیبایی در خرم آباد  تمام تمهیدات لازم را جهت حفظ نتایج به کار می برد.
این یک تصمیم دشوار است ، شما می خواهید دندانهای خود را صاف کنید اما نمی توانید تصمیم بگیرید که در هنگام اندازه گیری جوانب مثبت و منفی بریس ها در مقابل Invisalign کدام راه را انتخاب کنید.

شما باید تحقیق خود را انجام دهید ، سوال بپرسید و – با کمک متخصص ارتودنسی خود – تصمیم آگاهانه بگیرید. نوع درمان ارتودنسی که برای شما مناسب است نیز به نوع مشکل ارتودنسی بستگی دارد که باید اصلاح کنید – Invisalign همیشه برای برخی از بیماران بهترین گزینه نیست ، به همین دلیل دریافت مشاوره تخصصی از متخصص ارتودنسی ضروری است.

 

در این مقاله بسیاری از جوانب مثبت و منفی اینویزیلاین و بریس ها را برای کمک به شما در تصمیم گیری دقیق تر ارائه می دهیم.

ارتودنسی توسط متخصص ارتودنسی خوب در خرم آباد به طور سنتی از فلز ساخته می شوند و به بیرون دندان ها متصل می شوند ، اگرچه اکنون گزینه های مختلفی برای بریس ها وجود دارد از جمله بریس های سرامیکی و لینگوال (پشت دندان ها) . سیم های فلزی و نوارهای لاستیکی برای دستکاری دندان های شما برای رفع مشکلات ارتودنسی به براکت ها متصل شده اند.

در درمان اینویزیلاین از هم تراز کننده های پلاستیکی  شفاف استفاده می شود. ترازبندها با اسکن سه بعدی از دهان خود برای هر بیمار سفارشی می شوند. سپس ردیف های سفارشی ساخته می شوند تا دندان ها را با گام های کوچک تا رسیدن به موقعیت صحیح حرکت دهید.

مزایای اینویزیلاین

بزرگترین مزیت اینویزیلاین ارتودنسی توسط متخصص ارتودنسی خوب در خرم آباد  این است که نگهدارنده ها عملاً نامرئی هستند. بیماران بزرگسال عاشق این هستند که افراد دیگر نتوانند راحت ببینند که تحت درمان ارتودنسی هستند. برای نوجوانان نیز مهم است .

با اینویزیلاین متخصص ارتودنسی خوب در خرم آباد  نگران لبخند خود در عکس ها نخواهید بود – آنچه در عکس ها مشاهده خواهید کرد پیشرفت لبخند  رو به بهبود شما است.

بیشتر بخوانید:  ارتودنسی تک دندان حرفه ای

شما می توانید تراز كننده ها را برای خوردن غذا بیرون ببرید

بیماران اغلب از ما می پرسند “آیا  باید همیشه Invisalign بگذارید؟” برای رسیدن به بهترین نتیجه ، اینویزیلاین  هر روز باید 20 تا 22 ساعت گذاشته شود ، به این معنی که می توانید هنگام غذا خوردن ، آن ها را بیرون بیاورید. این بدان معناست که شما مجبور نیستید آنچه می خورید یا نحوه خوردن آن را تغییر دهید. با استفاده از بریس ، برخی از انواع غذاها برای خوردن آنها دشوار یا ناراحت کننده است.

مسواک زدن و نخ دندان کشیدن راحت تر است

همچنین هنگام خوردن و آشامیدن ، نگه دارنده های اینویزیلاین   را برای مسواک زدن نیز بر می دارید. بدون نگرانی روی دندان ، می توانید مسواک زدن و نخ دندان کشیدن را مانند گذشته ادامه دهید.

 

دوره های نوبت مشاوره کمتر لازم است

ارتودنسی توسط متخصص ارتودنسی خوب در خرم آباد  از اسکن سه بعدی دندان های شما برای ساخت  نگهدارنده های سفارشی در آزمایشگاه استفاده می کند. شما باید چندین مجموعه نگهدارنده را در جهت ارتودنتیست خود تغییر دهید. برای تنظیمات نیازی به مراجعه به ارتودنسی نیست بنابراین بازدیدها برای بررسی پیشرفت به حداقل می رسند. مراجعه کمتر به متخصص ارتودنسی به معنای وقت کمتری برای کار است.

راحت گذاشتن آن

ممکن است از خود بپرسید “آیا ارتودنسی اینویزیلاین یا عدم تعادل دردناک ترند؟” حرکت دادن دندان ها با اینویزالاین متخصص ارتودنسی خوب در خرم آباد می تواند ناخوشایند و دردناک باشد ، دقیقاً مانند بریس های سنتی. با این حال ، مشکلات کمتری در دهان و لثه با Invisalign نیز وجود دارد. نگهدارنده های اینویزیلاین از پلاستیک مخصوص ساخته شده و روی دهان هر بیمار نصب می شود ، بنابراین – بر خلاف بریس ها – به طور معمول هیچ گونه زخمی  در  داخل گونه ها و دهان  وجود ندارد.

اثربخشی Invisalign در مقابل بریس ها

Invisalign همیشه بهترین روش درمانی نیست. که به طور معمول برای موارد ارتودنسی پیچیده تر توصیه نمی شود. قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه باید از کدام روش درمانی استفاده کنید ، از متخصص ارتودنسی خود سوال کنید که آیا می توانید نتیجه یکسانی از همه روش ها داشته باشید. به شما این امکان را می دهد که آگاهانه تصمیم بگیرید که کدام نوع درمان برای شما مناسب است. یک متخصص ارتودنسی باتجربه و با اخلاق بهترین گزینه های درمانی را برای شرایط خاص خود به شما مشاوره می دهد.

مزایای قیمت ارتودنسی دندان در خرم آباد

از مزایای  قیمت ارتودنسی دندان در خرم آباد توسط متخصص ارتودنسی در خرم آباد این است که به صورت تخفیف ویژه برای مشتریانی که دفترچه بیمه ندارند محاسبه می گردد. افرادی که دفترچه بیمه مازاد درمانی دارند جهت ارائه فاکتور، نهایت همکاری انجام می گیرد. بیمه مازاد درمانی بخش اعظم هزینه را پرداخت خواهد کرد. قیمت ارتودنسی دندان در خرم آباد نسبت به مکان های دیگر ارزانتر است و قبل از ورود به شهر خرم آباد حتما با منشی کلینیک ارتودنسی تماس و اطلاعات لازم را دریافت نمائید.

قیمت ارتودنسی دندان در خرم آباد برای افرادی که قصد مراجعه به کلینیک دارند بسیار اهمیت دارد بنابراین این قیمت ها کاملا طبق تعرفه اتحادیه می باشد و هیچگونه اضافه قیمتی محاسبه نخواهد شد.

آیا دندان های شما نیاز به ارتودنسی دارند؟

زمان تغییر لبخند فرا رسیده است!

در مطب دندانپزشکی متخصص ارتودنسی خوب در خرم آباد  می توانید کشف کنید که چقدر دندان های سالم می توانند زیبا باشند.

دندانپزشکی علاوه بر ترمیم به زیبایی شما می افزاید و می تواند به شما کمک کند تا بدون توجه به وضعیت فعلی لبخندتان، به دندان هایی که همیشه می خواستید برسید. چه بخواهید دندان های خود را سفید کنید یا مرتب کنید یا یک ناهماهنگی ناخوشایند را اصلاح کنید  تیم زیبایی ما به شما کمک می کند بهترین راه حل را انتخاب کنید.

تیم زیبایی ما معتقد است که دندانپزشکی زیبایی باید سلامت و همچنین ظاهر لبخند بیمار را افزایش دهد. ما از راه حل های نوآورانه برای بهینه سازی و سلامت دندان و در عین حال لبخندی درخشان به شما هدیه خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button